سید امیر حسینسید امیر حسین، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

عشق بی پایان

به خاطر داشته باش

1392/12/12 3:37
نویسنده : فاطمه
619 بازدید
اشتراک گذاری

 

68

 

فرزند عزیزم:

 

آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،

 

اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم ویا نتوانستم لباسهایم را بپوشم،

 

اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است،

 

صبور باش و درکم کن.

 

یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت عوض کنم.

 

برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم… .

 

وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن.

 

وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم،با تمسخر به من ننگر.

 

وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند، فرصت بده و عصبانی نشو.

 

وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند، دستانت را به من بده… همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من

 

برمیداشتی…

 

زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم و میخواهم بمیرم، عصبانی نشو… روزی خود میفهمی.

 

از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم، خسته و عصبانی نشو.

 

یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم.

 

کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم.

 

فرزند دلبندم، دوستت دارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی ساره
12 اسفند 92 9:56
واقعا هم همینطوره اگه همه ی ما اینطوری فکر میکردیم و به گذشته مون نگاه میکردیم دیگه هیچوقت پدر و مادری دلشکسته از فرزندانشون پیدا نمیشدند
رها
15 اسفند 92 17:13
سلام عزیزم ممنون از نظرتون و از اینکه به وبلاگ مانلی من سرمیزنید خدا پسرگلتونو براتون حفظ کنه