سید امیر حسینسید امیر حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

عشق بی پایان

اولین باری که دستتو به سمت شیشه شیرت بردی!!!

1392/12/25 5:38
نویسنده : فاطمه
868 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلام گلم...

 

چند وقتی میشه که وبلاگتو آپ پدیت نکردم...این روزا نزدیک عیده و مامان یکم کار داشت...البته فقط کار

 

نبود، راستشو بخوای اصلا حوصله نداشتم...من و شما هر روز تو خونه تنهاییم و تقریبا هیچ جا نمیریم...پنج

 

شنبه من و شما و بابا رفتیم بیرون تا یکم خرید کنیم ولی هنوز 10 دقیقه نبود که از خونه اومدیم بیرون که

 

کلی گریه کردی جوری که اصلا نمیتونستم آرومت کنم ، بخاطر همین مجبور شدیم برگردیم خونه...به

 

محض اینکه اومدیم خونه و من لباساتو عوض کردم شروع کردی به خندیدن و شیطونی کردن...عزیزم اصلا

 

دوست نداری دور و برت شلوغ باشه یا جایی غیر از خونه ی خودمون باشیم ، چون همش گریه میکنی

 

وساکت نمیشی...از این موضوع خیلی ناراحتم بخاطر توی وروجک همش تو خونه ام و هیچ جا نمیرم...از

 

این حرفا گذشته الان اومدم توی این پست تا بگم خیلی وقته دستتو میبری طرف شیشه ی شیرت و

 

سعی میکنی اونو نگه داری...وقتی دستتو میزاری روی شیشت حسابی گاز گرفتنی میشه...

 

001

 

002

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی ساره
27 فروردین 93 10:07
الهی چه خواب قشنگی رفته با شیشه شیرش