سید امیر حسینسید امیر حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

عشق بی پایان

دل نوشته های من1

1392/11/17 8:49
نویسنده : فاطمه
337 بازدید
اشتراک گذاری

1

 

چهار راه مفید برای رسیدن به آرامش:

 

نگاه کردن به عقب و تشکر از خدا
 
 
نگاه کردن به جلو و اعتماد به خدا


نگاه کردن به اطراف و خدمت به خدا
 

نگاه کردن به درون و پیدا کردن خدا
 


..................................................................................................

سلام عسلم ، شیرین تر از شکرم  

 

 

خوبی مامانی؟ الان که داری این مطالب و میخونی چند سالته نفسم؟... اصلا نمیدونم به اون مرحله

 

رسیدی که بتونی خیلی از چیزارو درک کنی یا نه ، به هر حال ، بگذریم...

 

خدای مهربونم ،یکم باهات حرف دارم . یه حرفایی که خودتم میدونی چیه. آخه خودت گفتی که از رگ 

 

گردن هم به ما نزدیکتری. ولی الان دوست دارم اونارو بنویسم ، دوست دارم یه جایی مثل اینجا ثبت بشه  

 

. آخه مخاطب حرفای من فقط شما نیستی . یه سری هاشو میخوام به پسری بگم که چهار ماه پیش به

 

خاطر همه ی مهربونی ها و لطفت به من و همسرم هدیه کردی . یه روزی بزرگترین آرزوی من بود که با

 

همه ی احساسم مادر شدن و درک کنم ، خدایا به اندازه ی ثانیه های عمرم ، به اندازهی دونه دونه

 

نفس هام که اونم به خواست شما میاد و میره ، ازت ممنونم که من و به بزرگترین و شیرین ترین آرزوی

 

زندگیم رسوندی. ولی خودتم اینو میدونی که آرزوها و خواسته های من تمومی نداره . بازم ازت خیلی  

 

چیزا میخوام . بنده ی پرویی هستم نه؟ هر از گاهی بهت سر میزنم و یه عالمه درخواست دارم نه؟ پس

 

منو ببخش به خاطر  تمومه کم توجهی هام به شما...آخه من میدونم چقدر دردناک از اونی که توقع داری

 

کلی مورد توجهش باشی ، خیلی کم  ازش توجه ببینی. خدایا منو ببخش به خاطر تمومه اون 

 

چیزایی که میدونم گناه ولی بازم انجامش میدم. مگه نمیگی که رحمان و رحیمی؟

 

خدایا فقط منو ببخش ، همین ، دیگه نگم برای چی و چی و چی و...

 

حالا بگم چی میخوام ؟.............. میخوام همیشه پسرم سالم باشه. اول سلامت جسم ، اصلا خدا 

 

جون، هرچی پسرم درد و بلا داره مال مامانش ، من همه رو با جون و دل قبول میکنم.آخه من میدونم

 

وقتی آدم سلامت جسم نداره چقدر با خودش درگیره ، چقدر میترسه ، چقدر احساس نا امیدی میکنه


چقدر زندگی براش بی مفهوم میشه ، چقدر بده که بعضی وقتا حتی نزدیک ترین افراد زندگیش براش

 

یادآوری میکنن که مریضه ، چقدر دلش میگیره و چقدر دلش میخواد سالم باشه...ولی بازم ازت ممنونم

 

آخه همیشه با خودم میگم بدتر از اینم ممکن بود اتفاق بیافته ، همین یه جمله باعث میشه همیشه از


شرایطم راضی باشم....البته بازم ممنونم چون الان خیلی بهتر از چند سال پیشم.

 

راستی خدا جونم فقط سلامت جسم که مهم نیست سلامت فکری و روحی از اونم مهمتره. پس به

 

فرزندم کمک کن تا تفکر سالم داشته باشه و روحش با خوبی ها و پاکی ها صیقل داده بشه. من میدونم

 

اینا چیزای زیادی نیست که ازت میخوام. آخه خودت همیشه واسه ی بنده هات بهترین ها رو انتخاب

 

میکنی. خدایا فقط سلامت جسم و روح و فکر که مهم نیست . کمکم کن طوری فرزندم رو تربیت کنم که

 

هیچ  وقت غافل نباشه . پس وقتی غفلت نکنه تو هم ازش غافل نمیشی و همیشه تو زندگیش

  

هستی و تو بدترین شرایط دستاشو میگیری و کمکش میکنی...

 

همین.. فعلا اینارو ازت برای پسرم میخوام. خدایا بازم میام فقط قبولم کن باشه؟

 

راستی خدا جونم به اندازه ی عظمتت دوستت دارم.

 

..............................................................................................................................

 

 

44

 

 

مطمـئن باش که خداوند تو را عاشقانه دوست دارد ؛ 


چون در هر بهار برایت گل می فرستد و هرروز صبح آفتاب را به تو هدیه می کند.


به یاد داشته باش که پروردگار عالم با این که می تواند در هر جائی از دنیا باشد ،


قلــب تو را انتخاب کرده و تنها اوست که هر وقت بخواهی چیزی بگوئی گوش می کند ..

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)