سید امیر حسینسید امیر حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

عشق بی پایان

اولین مسافرت امیر حسین به شمال

1392/12/13 13:13
نویسنده : فاطمه
647 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی من سلام

 

خوبی عشق من؟الهی مامان فدای اون شکل ماهت بشه. 

 

بعد از 15 ماه بلاخره من و شما همراه بابا حسن رفتیم شمال(بابل)... من هم خیلی دوست داشتم

 

بریم شمال ،( آخه خیلی از یکنواختی خسته شده بودم )، هم سختم بود بریم چون تصور میکردم شما

 

پسر گلم توی مسیر خیلی اذیت میکنی ولی شکر خدا اصلا اونجور که تصور میکردم نبود و از زمانی که 

 

حرکت کردیم تا موقعی که رسیدیم ساری خواب بودی.

 

ببینم وروجک، شمال خونه ی بابا حاجی بهت خوش گذشت ؟ من که مطمینم بهت بد نگذشته ، چون که

 

حسابی روبراه بودی و واسه ی عمو حسین و بابا حاجی خودتو حسابی شیرین کرده بودی.

 

ای شیطون بلا ، وقتی رسیدیم شمال شروع کردی به خندیدن و خندیدن وخندیدن...درصورتی دامغان که

 

هستیم همش ناز میکنی و غرغر ...بزرگتر که بشی درستت میکنمچشمک

 

چند تا عکس از اولین مسافرت

 

 

امیر حسین و بابا حسن

1

 

 

امیر حسین و عمو جون

 

3

 

 

امیر حسین و بابا حاجی ( بابای بابا)

 

4

 

5

6

 

7

 

 

اینم دوتا از لباسایی که برای عید واست خریدیم:

 

8

 

9

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی ساره
4 اسفند 92 10:33
انشاءالله که همیشه به سفر و خوشی باشی عزیزم